Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg den 21 juni 2010

Av Jenny - 21 juni 2010 23:13

Jag har just mejlat min pojkvän i Dublin?! Hur konstigt låter inte det, men man måste ju vara lite ekonomisk när jag själv sms:ade i Alanya. Orkar inte att de ska gå så jäkla mycket pengar lixom!

Han såg jag senast i Lördags och jag ser han nästan gång på Tisdag kväll  alltså inte imorgon! :) Men då ska vi pussas :D haha

Iaf så jobbar vi häcken av oss nu! eller nej inte riktigt men hela dagarna går åt till jobb vilket känns tungt. Jag hinner aldrig någor annat, idag är ett undantag, borde egentligen ligga i mina sköna säng.


Den senaste tiden har bestått av jobb, jobb jobb, släkkalas, pappa har köpt en ny bil jag fått köra, yeey kommer nog köra den rätt mycket nu de närmaste dagarna. Jobbar så pass långt borta så skulle jag cykla skulle det ta alldeles för länge, om det tar cirka 30 min att köra bil.

Jag önskade att mina vänner någon gång skulle kunna vara med mig samtidigt som jag kan vara med dom, men det lär nog aldrig hända denna sommar.. :O Dock kommer ju jag iaf bli mer ledig när jag jobbar på andra jobbet! :)

Nej nu ska jag slänga mig i säng!

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards