Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg den 3 mars 2011

Av Jenny - 3 mars 2011 17:26

Hej! Överkalix har varit ganska bra!

Ungdommarna var hyfsat intresserade och fick iaf ihop en film. Lite synd att de inte kunde hålla sig till grupperna kanske! :) Haha

Hotellet var riktigt fint och bra mat! Dock blåste det typ in igenom fönstrena för att det blåste så mycket!!


Måste bara prata om dessa ear cuffs, jag vet inte om detta bara är såna som jag kommer prata om eller om det även finns flera olika modeller, men de jag menar är de som man har ett örhänge i nere hålet och sedan även där uppe (eller vart man nu vill sätta det eftersom (som jag fattat) är detta bara klips på ena. Jag såg Elin Kling får några månader med ett liknande sånt här örhänge fast vr jag iaf trodde gick detta igenom hennes hl i örat och det var så jäkla snyggt!! Jag önskar att jag kunde hitta mig ett sånt som liknar det hon hade eftersom jag också har hål där uppe vill jag inte ha något klipps..


Åhnej, jag fattade precis vad en ear cuff är.. Jaja, jag vill iaf kanske inte ha en ear cuff då, utan något annat som finns!

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards