Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg den 7 mars 2011

Av Jenny - 7 mars 2011 11:50

Det är vad jag kallar detta..

Att få magsjuka kvällen innan man ska flyga iväg på roligheter!!!

Skit skit skit skit!!!

Jag är alltså hemma fortfarande, mår dock mycket bättre efter min hemska natt. Svimmade till och med. Jag var helt, HELT utan krafter, orkade inte slänga upp benen på sängen utan mamma fick lyfta dem.

Allt jag hade i magen var borta och drack jag en pytte klunk vatten var den snart ett minne blott.

Har precis fått i mig lite gröt som jag hoppas ska hjälpa mig mer. Annars har jag bara fått i mig vätska. Nu på morgonen.

Idag vilar jag för att imorgon kunna ta ett annat flyg till Norge. Jag vill ju också vara med.. :(


Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards