Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg den 6 mars 2011

Av Jenny - 6 mars 2011 09:41

Alltså shit!!

Imorgon far vi till Oslo! Och jag jobbar från 12.30-21.15 idag, kommer gå FORT!!! Måste dock packa ner allt ikväll, för imorgon far vi innan 9 till kallax.

Jag Amanda och Gurra far först till stockholm och spenderar dagen där i några timmar och på kvällen far vi till Oslo!! Tisdag är vi i Oslo och Onsdag blir en köa dag för oss, på kvällen är konserten och på Torsdag TIDIGT på morgonen flyger vi till Stockholm och vid lunch till Luleå!

Detta kommer bli GRYMT! :D

Vi kommer bo på toppen hotellet som vi fått till grymt pris och ha de himla gott! ;) hehe

Någon som vet hur man kan ta sig på olika sätt från flygplatsen till oslo? 


Iaf, sen efter denna resa tar jag direkt andra twinrix och säkert träffar min kära Alex och familjen! :) 

Kommer nog att vara ledig hela den helgen för då blir det fest och kanske en tripp till kåbdalis om vädret duger! Sedan försöka jobba veckan och sedan på fredag kväll drar jag jossan och bea mot Stockholm, för att på lördag morgon flyga vidare till Thailand!!!!! :D

SÅ KUL!!!

Om jag längtar till typ allt detta? Öhm.. JA!

  

Kärleksplopp!

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards