Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg den 1 oktober 2012

Av Jenny - 1 oktober 2012 12:34














I morse när jag vaknade kände jag mig febrig. La mig en stund till vaken. Plötsligt hör jag ett högt katt vrål utifrån och jag rusar upp för att kolla så allt står rätt till i trosor och tshirt. I ytterdörren svartnar mina ögon och jag blir stående.. 

Detta händer mig dagligen, även mitt under dagen, jag stiger upp och de blir svart. Jag svimmar inte utan måste bara stå och få tillbaka synen. Detta måste ju bero på lågt blodtryck eller? Det är min teori.


När jag väl kom ut med kläder på är de ju lungt, Allis nosar på balkongen (där den andra katten förmodligen hade stått) och hönsen är knäpptysta, chockade! ;) haha


Hur som helst har vi ju skaffat oss 2 nya kyckling/höns, så himla fina och pipiga! :) 

I helgen har jag även varit på kalasfirande! Sofia fyllde och jag och Alex hade köpt 2 små kläder till Doris. En regn jacka och en vinter jacka! Så himla fin och glad Doris blev -även Sofia! :D 


Nu mot Amandis.

   

En av mina lite friskare dagar var jag ut på äventyr.

Av Jenny - 1 oktober 2012 10:01

Jag blir inte frisk!
Det är så frustrerande att jag blir arg och less. Känns som att jag varit sjuk sen mitten på augusti då vi kom hem. Till och från har de i alla fall varit, dessutom innan de i sommras också. Vill bara att det ska ta och ge sig så jag inte behöver bli arg för att jag inte orkar göra de jag vill.

Dessutom blir de bara mer torrfläckar/exem över mig, bakom örat är fortfarande värst, men har i hårbotten, ryggen och båda ögonen. Bara 9 dagar tills jag får träffa hudläkaren, hoppas hon vet vad det är så de försvinner fort.

Tråkigt klago inlägg detta blev men måste få bli så ibland.

Hoppas jag får träffa mina vänner snart, de håller på jobba å svamla medan jag sitter sjuk hemma i veckor! Jippi

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards