Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg den 2 oktober 2012

Av Jenny - 2 oktober 2012 12:26

Alltså shit. Jag har haft min blogg i 6 år!! De är ju sätt sjukt.

Folk från vars som helst kan läsa de jag skriver. Läbbigt..

Jag har ju dock haft rätt mkt uppehåll men det är väldigt kul att läsa vad jag gjorde för precis för 1,2,3,4,5,6 år sedan! ;) 


Var på en morgon promenad idag, så himla härligt. Men jag har sett att jag går som en luffare. Måste verkligen lära mig att sträcka på ryggen! Behöver bygga upp lite muskler. Tror nästan jag behöver ett gymkort. Jag är så bra på att träna egentligen om jag bara har någon som säger vad jag ska göra. De är då det är som roligast tycker jag av nån underlig anledning.

Har ju försökt ta tag i friidrotten igen men utan svar. Så jag måste göra ett nytt försök.


Sen borde jag kanske som alla andra egentligen tänka lite på min kropp. De är inte bra att äta sött varje dag. Men lik förbannat så gör jag de, efter mat är mitt sötsug som störst, dock inte om jag är proppis så jag mår illa men så mätt är bara jobbigt att vara. Samtidigt kan jag typ inte sätta stopp för det. Om jag jobbar eller är upptagen går de men när jag är hemma såhär är de näst intill omöjligt.

Men det min kropp egentligen behöver är träning, och jag vill träna men om man är sjuk och hängig hela tiden så vill jag inte utsätta den för mer påfrestelse. Och får kroppen träning så kanske den kan ta emot lite gofika varje dag? ;)  haha


   

Vad säger ni, med eller utan glasögon?

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards