Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg den 23 oktober 2012

Av Jenny - 23 oktober 2012 13:46

Jag bara älskar att vi bestämde oss för att flytta tillbaka till Norrbotten, just nu har vi kanonväder -runt 0an och strålande sol! Höstens första snö kom förra veckan och de flesta fick bråttom på med vinterdäcken, snön har försvunnit men kylan blev kvar.
Även fast jag fryser så gillar jag det!
Även fast jag går arbetslös och bor hemma igen så gillar jag det, inte alla dagar men detta är ju praktiskt eftersom inkomsten är borta.
Jag längtar till så mycket! Att flytta till eget HÄR i Norrbotten med Alex, att få visa filmen här uppe och få besök av mina söderfavvosar och att jag planerar för att äntligen skaffa hund -en dröm som jag blir helt pirrig och exalterad över men såklart lite orolig också!

Ett beslut som är på mina tankar mest hela tiden är vilken ras jag egentligen vill ha? Vilken ras passar mig och mina behov så att både jag och hunden trivs? Om det finns någon som är duktig på raser och hundar, kommentera så ska jag beskriva vad jag vill ha så kanske du kan hjälpa mig!?

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards