Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg under december 2008

Av Jenny - 8 december 2008 17:33

jjjaaaaa!

Äntligen har ja läst ut boken Om jag kunde drömma, och ikväll blir de bio. Jag längtar.

Än så länge blir de Jag mandis och gurri, och de kommer bli fetingnice! Undrar om vi kommer vara dom ända i bion, än så länge har ingen annan bokat än vi x)

höhö.

Annars har ja bakat och varit sur på mig själv. Jag blir ledsen för inget och ingen vet att jag blir ledsen förutom efteråt. Jag klarar bara inte av att säga de just när ja är de och uppfattas alltid som sur då. Ja, så har de nästan alltid varit.

Nu sitter jag och gör Svenska läxa och vill mer än något annat bli frågad en grej som jag glatt skulle svara ja på, dock kommer de nog inte hända, för de händer aldrig. Ja går alltid och önskar en massa tokigheter och vill inte fråga själv, men de slutar alltid med att ja skiter i de eller frågar själv, och ja känner mig alltid så tjatig.

de är jobbigt.

Av Jenny - 4 december 2008 21:53

hihiii, idag har varit en ganska kul dag, började med pojkväns mys och sovmorgon, yeah! Dock bara till 8 men de är 2 timmar mer =grymt mycke. Vi tog 9.10 bussen för att bege oss till vårdcentralen, ja fick träffa 2 doktorer, och han sa sen efter att han knäckt min rygg att ja var bra.

Ja har fortfarande detta men han sa att de skulle bli bättre!

Vi kom till skolan vid 11, =raggmunkar. hehee, ja åt som en gris som vanligt.

Sen iaf så klippte vi lite och Marjatta kom och tittade också, sen så ska ja vara bildmixer på öppethus vilket ja hoppas blir skitkul :)

Vi testade en massa inför öppethus och de roliga var här, Christer började skämta en massa (läs på jossans) sen så råkade han se en grej och frågade om ja hade blivit biten av en vampyr och åååhh. ;> HAHA jaa.. Ja ska inte berätta mera.

MEN! nu kommer den stora nyheten, MIN NYA SÄNG ÄR HÄMTAD och BÄDDAD! :D

Ja ska snart lägga mig och läsa och mysa! iihh dock är den svinstog och hög att ja nästan får klättra upp och sen syns ja inte för att den är så stor. (ja ja överdriver, men den är sjukligt stor)

godnatt

Av Jenny - 3 december 2008 17:25

hejj, idag har en massa oskyldiga människor blivit skrämda av mig och jossan, speciellt en med kryckor. De var inte meningen, på riktigt. Jag fick bara en konstig idé och jossan gjorde som jag åsså råkade han bara gå förbi.

Egentligen tyckte han nog också att de var ganska kul. Möjligtvis!!


Annars har vi då bara varit knäppa som vanligt och vi börjar även få mycke ordning på våran dokumentär! ja blir sjukt glad! :D (hoppas på att vi inte ska behöva spendera jullovet på skolan.. dock kommer jossan nog aldrig gå med på de ;>)


Men nu väntar ja på min pojkvän, han ska dyka upp här hemma hos mig dock kommer jag att få vänta ett tag till på honom. ååh ja hatar att vänta.

Imorgon ska ja till vårdcentralen, ja ska kolla vad som händer med mitt hjärta när ja får sådär ont.

Men ja tror ja ska fördriva tiden med att duscha!

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards