Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg den 4 september 2012

Av Jenny - 4 september 2012 08:49

Jag har varit sjuk så himla mycket detta år 2012.. Det är så himla tråkigt och jag kan inte heller ligga still i några dagar och bli frisk. Istället äter jag Ipren och cyklar, promenerar, allt för att jag undviker att jag är sjuk.
Detta gör de ju alltid mycket sämre så jag blir helt slut och faktiskt måste vila och jag drar ut på sjukdomen.. Jag lär mig aldrig och förnekar alltid.
Sen årsskiftet har jag varit sjuk minst 5 gånger och då har jag nog glömt nån gång också..
Så himla trist och jobbigt, jag blir bara arg och kan inte träna eller ta vara på de fina vädret, göra saker jag vill.

Veckan som var hann jag hälsa på hos morfars, åka till Umeå i 2 nätter och ha de super med Linnea, kolla in Umeå stan, shoppa lite, träffa linneas vänner, åka buss sammanlagt 8 timmar, myskväll med Alex, träffa Alva och Samuel hela helgen, kolla fotboll, cykla, träffa Gurra och Joel, rida, plocka blåbär, middag med Gurra och Amanda, bada badtunna! Sen massa smågrejer såklart. De mesta av detta gjordes dessutom på helgen ;)


Blåbär och paj av några av dem!

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards