Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg den 14 september 2012

Av Jenny - 14 september 2012 09:55

Hej där.


Jag har precis sagt bort min och alex plats på pardansen Lindy hop som jag anmälde oss till för ett tag sen. Det var betalning före man började och även fast jag gärna hade betalat innan jag skulle börja så går de inte med Alex. Han vill inte och jag hade tänkt överraska honom och bara ta med honom, men är det 8 gånger och kostar 500 så känner jag inte för att betala och bara få med mig honom en gång. Därför berättade jag överraskningen och han blev inte direkt taggad. Så känns skit trist faktiskt... 

Måste hitta en annan kille att ha som danspartner. 


Idag blåser de storm typ. 

Klev upp halv 7 för att skjutsa mamma. Hon är i fjällen över helgen. 


Har fixat photoshop så jag kan göra ett nytt huvud här. Så den som väntar på något gott.. ;)  

Jag trivs så himla bra i brillorna!! :)


Nu hönsen, sen besöka Farmor.

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards