Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg den 27 september 2012

Av Jenny - 27 september 2012 08:34

Shit vad jag ska ut och fara å flänga! 

Jag har bokat 2 flygreson inom 3 dagar. Känns konstigt. 

Men detta blir väldigt kul! Håller de hemligt ett tag tror jag.. hehe ;)


Idag ser vädret sjukt ruggigt ut och känner inget sug att gå ut och kolla om de stämmer för man ser ju rätt bra innanför fönstret. 


Men desstobättre var gårdagen, hann rätt mkt! 

Motionera på morgonen -gå, springa, styrke ute i gräset med hönsen ;)

Sen bar de iväg, var å köpte blommor så jag ska göra fint i mitt rum och på bron. Sen tönkte jag pka till granngården men de var ju onödigt eftersom jag åkte fel. Granngården har ju flyttat till storheden för ett bra tag sen... Då styrde jag nosen mot 

Louise, shit så roligt att träffa henne! Och såklart hennes lilla mops -Ellen ;) De ska bli fler gånger, helt klart.

 

Fina Louise och Ellen! :)

  

Lagade pumpa här för någon dag sen. Blev gottis! 


Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards