Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg den 1 februari 2013

Av Jenny - 1 februari 2013 16:23

       

Kände mig så himla sugen på kattsoppa idag så tror de blir de. Eller föresten, rökt laxpaj blir godare. Hon är ju för söt den där katten! :)


Vilken pluggvecka!

Känns som de enda jag gör är att plugga, äta, träna och sova. Hann ju klippa mig, träffa Gurra, vara hundvakt och gå på filmpremiär också. Då blev de helt plötsligt mycket kul!

Imorgon ska jag passa på att åka skidor. LÄNGTAR! Är så less på att sitta inne och läsa i böcker hela dagarna. Har ju dock fått skotta en massa den här veckan.. Egentligen tycker jag det är mysigt och härligt men när händerna är iskalla och man tappar känseln är de inte lika kul. Ge upp kan man ju inte göra heller utan de är bara att kämpa på tills gården är tömd!?

Förra helgen åkte jag runt och köpte böcker hos folk plus att jag köpte min första egna dator. Windows 8.....................................

Bakade bullar gjorde jag också.

   

Fina blev dom ju men lite torra. Blir less på detta glutenproblem. Vill att magen ska repa sig så den pallar, men undra om de ens går? Jag älskar ju bullar... Dessa funkar då tills dom är slut. 


Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards