Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg den 18 februari 2013

Av Jenny - 18 februari 2013 12:36

Hej!

Idag lämnade vi in rapporten och imorgon håller vi i seminariet och fredag gör vi första tentan.. Blir alltså massor med plugg i veckan.


Dessutom fyller mamma år idag så när hon kommer hem står jag redo med fika! :) 


I helgen var vi på ett äventyr. Lördagen packade vi ihop oss i bilen och jag körde hela vägen till Gällivare. Där beslutades det en sak som kommer förändra massor, det känns så himla bra och jag var så uppspelt och hade så mycket att tänka på att jag knappt sov något denn natten. Söndagmorgonen for vi upp på Dundret och önskade att vi kunnat åka slalom men både förkylning och benet ville inte så det blev inget av det. 

Resan hem körde jag nästan hela vägen också fast i persön började de andra benet vara så spänt att mamma fick ta över en stund.


På lördag den 2:a mars får jag ett nytt liv. <3


   

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards