Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg den 27 februari 2013

Av Jenny - 27 februari 2013 07:17

Hej!

Denna vecka är det innevecka som gäller och den är fullproppad. Känns som att de inte riktigt tänkt hur vi ska få ihop detta i våra hjärnor. Jag hann inte läsa på något innan och allt är väldigt rörigt och jobbigt just nu. Vi får se vad som händer...


Annars så känns det ganska bra just nu, jag är alltid pigg på morgonen och kan aldrig sova längre än 7, lägger mig ju tidigt då också men har fortfarande kvar hostan och kan alltså vakna på natten med hostattacker. Längtar som en dåre till Lördag och har fixat grejer.

I fredags for jag efter jag var klar med tentan och shoppade som jag inte gjort på jäkligt länge!!

En massa saker som lillen kommer att behöva och sen även lite grejs till mig. Snacka om nöjd jag var efter de, allt jag hade köpt kändes så bra och jag kände mig riktigt lycklig trotts tentaångesten som kröp fram igen efter tentan. *MÅSTE KLARA DEN* 


Det börjar bli dags att sätta sig i bilen och åka mot skolan, men jag vill inte. Känner mig noll taggad inför detta. Hoppas dagens föreläsningar är roligare och att pressen för torsdag fredag lättar... 

Vill börja träna igen! 

Har både varit sjuk igen och haft höften, varför är jag sjuk hel tiden?!?!?! 


Helgen var i alla fall väldigt fin! :) Skidor på isen med träningsvärk och blåsa på lördag och sen slalom på söndag, lugn och fin helg av de jag precis behövde. 

 

Finis. <3

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards