Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg den 28 februari 2013

Av Jenny - 28 februari 2013 21:24

Tjao, idag har vi haft dödsprovet som vi alla trodde.

De visade sig att de var inte alls så allvarligt och de flesta hade tränat på fel saker.. Vi får ju inte så bra info kan jag tycka. Det leder ju bara till ångest och kaos. Men idag var en rätt trevlig dag då vi fick prova ta blodtryck, HLR, dissikation och skelettpalpation. Mer praktiskt vilket jag tycker om! :) Känns nästan lite roligt att få lära sig alla kroppens delar på latin! Igår hade jag dessvärre fetaste ångesten och ville hoppa av. hehe humöret svänger väldigt..


I helgen blir det väldigt spännande, vi åker upp och hem från Gällivare på Lördag och jag ser väldigt mycket fram emot detta. De blir så spännande, roligt och säkert även tungt vissa gånger men detta är något jag velat sen barnsben så känner mig mest peppad över att få fostra, lära och allt annat som hör till.

Har ju inte konkret berättat här vad som händer men de kommer! 


Imorgon ska vi prata om cellen! 

 

Önskar att det kunde få vara nån minus trots att solen titar fram, nu smälter de ju sjukligt och vi har haft varmaste februari NÅGONSIN sen de började mätas. Hemskt och häftigt men jobbigt, jag vill ju ha minus! Men skulle bli de till helgen och i veckan! (gammal bild från mig)

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards