Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg den 13 februari 2013

Av Jenny - 13 februari 2013 08:49


Jag kommer ihåg förra hösten då detta gick på svt. Så himla bra! Mia Skäringer, hon gör de naturligt och roligt men samtidigt allvarligt och seriöst. Önskade jag hade fått gå på själva föreställningen istället för att se de på tv.


Igår var de plugg på dagen från 9-16, då for jag mot stan för sjukgymnast behandling. De gör så ont men jag är så less på detta ben som inte vill komma till sitt vanliga jag. Jag kan varken gå, åka skidor eller springa normalt utan att det gör ont. Det gör ont varenda steg jag tar. Men det ska bli bättre och jag ska bli så jäkla vältränad så de sjunger om de! ;) haha

Efter de passade jag på att gå till grannen panduro för att hämta ut de jag beställde därifrån för flera veckor sen, och sen en sväng förbi Röda Korset och hittade 5 nya fina koppar, 2 i en modell och 3 i en annan som jag ska dekorera. Det är verklgien speciellt, ingen kommer ha lika som jag!

Nu äre dags för mer plugg..

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards