Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg den 20 mars 2013

Av Jenny - 20 mars 2013 08:40

Hej! För kanske 20 min sen gjorde jag "duggan" för andra gången och fick 93% rätt, dvs 2 fel och behöver inte göra den igen för skolans skull, mest för min egen! Skönt! Har tentaångest och de är så svårt att plugga till detta.. Eller kanske inte? Det ä ås otroligt mycket vi ska läsa oss helt utantill!!! :O

Nästa steg blir nog att börja göra gamla tentor.. Kul. 


Detta med plugg på universitet ger mig nästan bara ångest, varje stund på hela dagen kan man plugga. Man har alltid något man kan läsa in mer på och känner sig aldrig fullärd eller redo för nästa steg. Inte jag i alla fall.

Trodde ju att jag skule kugga på första tentan bara för att jag började räkna poängen då jag satt och skrev vilket ledde till att jag drog bort på alla och tänkte de där kanske inte är rätt trots att jag tyckte jag hade bra koll på det mesta.. Ja, de är knäppt hur man funkar men nu är den första tentan avklarad och godkänd! Jag känner mig faktiskt nöjd och stolt över det. 

Men efter en tenta finns nästan igen tid alls utan då ska man direkt eller helst innan ha läst på om nästa ämne. Vilket jag inte gör vilket leder till att man är ganska borta på endel föreläsningar då man inte förstår.

Jaha. Nog om de. Orkar inte känna efter hela tiden, de leder bara till mer ångest..


Nu har lillen vaknat, måste kila ut. 

Men här kommer lite bilder som ni inte fått se:

 

På Lördagen var vi på skidtävling och då tränade vi både på att träffa folk stora som små, hundar, skidor, speaker i högtalare och allt som hör till. Vi var 2 vändor och ena vändan tog vi sparken ner, så han fick träna all springa vid sparken. En väldigt uppmärksam matte krävdes så att säga..

 

Söndagen började vi med att duscha, men det är så skönt att duscha!

 

Att få torka med hårtorken är en favorit de blir varmt och man blir torr! :)

 

Han bara njuter.

 

Sen for vi till Simon och gick på storgatan! Spännande, men sen vart det kallt för lillen så han fick åka väska tillbaka. När vi kom in hade vi bjudit dit mormor och morfar på fika men Elvis var trötter och sov.

 

Nöjda!


Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards