Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg den 22 mars 2013

Av Jenny - 22 mars 2013 07:53

Jag var verkligen förvirrad senast. 

Han sprang inte alls 1 km på 10 min, utan det var 550 meter.. Och han är inte alls 3 månader, han är bara 12 veckor och blir 3 månader nästa vecka. 

Nu har vi rett ut de. Har nästan mått dåligt över mitt ljugande.. 

Sitter nu och gör gamla tentor. Kan typ inget och får leta efter varje svar.. Jaja, jag ska plugga in de sen.


Igår var vi först och hälsade på hos Morfars, när vi var på prom träffade vi 2 hundar och en traktor. Lillen skötte sig fint och han fick hälsa på de andra hundarna. :) Sen vid 16.30 for vi mot Gammelstan till djursjukhuset så han fick vaccineras. Dä var de ju massor med andra hundar och folk, sen sprutan gick ju på 1 sekund. Inte fattade jag att de skulle gå så fort! :) Men nu vet jag! När han bli 1 år vid jul så ska vi ta nästa vaccin.


I eftermiddag har jag och mamma lyxat till det och bokat in oss på sminkning på LYXX! Så himla kul, jag är taggad. Pappa ska vara hundvakt och de hoppas jag går bra! :) 

Kram på er <3

 

Efter första duschen. 

Haha han ligger bredvid mig och sover nu men gör nå kluckljud. Han brukar hålla på med sånt, delåter så gulligt! ^^ <3

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards