Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg den 21 mars 2013

Av Jenny - 21 mars 2013 07:14

Hej! 

Ska precis sätta mig och plugga men innan de måste jag bara berätta om igår.

Jag var så trött att jag somnade men kläderna på nästan direkt efter middagen, vid ca 19.00-19.30 Jag tycker det är så läskigt, direkt mörkret faller blir jag dödstrött och kan knappt hålla ögonen öppna! Det är inte likt mig.. Okej om man går och lägger sig vid 22 men 19?! hallå. Inte OK!

Det roliga var att Elvis var nog lika trött som jag eller så smittade jag för han sov lika hårt bredvid. Mamma kom hem och ingen av oss märkte de en gnutta. Vaknade helt yrvaken vid 23 något och fundera vad som hade hänt, jag skulle ju bara vila lite.. hehe 

Hade Elvis också sovit så länge? Jag hörde TVn och fråga pappa och jo, så var det. Haha, Elvis hade inte så stor lust att gå ut för en sista kvällspink för han la sig medan jag borstade tänderna men fick med honom och han pinka på en gång. Så vi gick in och la oss och sov till 04.25, då var det dags att gå ut.

Vi hämtade tidningen också men la oss sen igen. Vid 05.30 ville Elvis inte sova mer för mamma var ju i duschen! 

Ut och in, vilding han blir efter han varit ute oftast ;) Frisk luft är bra!

Jag har ätit frukost och vi har varit ut igen men nu sover han så jag ska passa på att plugga. Ikväll ska vi till veterinären och vaccinera honom, innan kanske vi åker en sväng till Morfars för de ska vara hundvakt nästa onsdag då jag har tenta....


Föresten, Elvis fyllde 3 månader igår! Stor kille.

 

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards