Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg den 26 mars 2013

Av Jenny - 26 mars 2013 10:55

Hej!

Dagen innan tenta och jag försöker pränta in allt... Hmm fick veta igår att tentan kommer se ut å ett annat sätt än vad jag trott, bra men dumt at jag gör fel tentor... 

Elvis har levt rövare och typ bara sovit 15 min sen ut in race. Trotts att vi gick en prom så han skulle bli trött. Nu sover han och då pluggar jag en stund och sen känns hjärnan helt full så de inte går och jag orkar inte längre. Då blir de bloggpause.


Idag åt jag chips kl 8 på morgonen. Kändes väldigt normalt... Men äter man frulle vid 6 så är man ju hungrig igen vid 8-9! 

Har iaf pluggat rätt bra sen 6 tiden. Blev frulle vid datorn för att vara effektiv men nu är ju klockan snart 11 så jag får äta lunch. Ständigt hungrig och dessutom träningssugen.


Imorgon åker jag med Elvis till Morfars innan tentan så får han vara där, jag hoppas att han inte kör slut på dem ;) Men det är ju max till 14. De kommer gå bra de :) 

Imorgon är de över, då får hjärnan ledigt och jag kan njuta av att slipa tänka. Dock vet jag ju hur jag funkar, går och oroar mig för omtenta. Men nu vet jag att svaren kommer inte förrän 20 dagar eller senare så det är ingen ide att jaga upp sig i onödan. 

Hej så länge.

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards