Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg den 7 maj 2008

Av Jenny - 7 maj 2008 19:09

De var ett tag sen, men ja har inte varit så på hugget.

Jag började med att försova mig, som dessa andra dagar denhära veckan.

Idag var de iaf omprov i idrotten (>.<) och nationella matte A del 1.

Superkuuul!                                     not.

Imorgon har vi Engelska och i övermorgon och nån av dagarna har vi matte också.. så less.

 Jag klarade iaf idrottsprovet. -brajenny!


Jag har laddat hem lite ny musik. Hoppas på att dom är bra.

I helgen har jag ätit glass. Och de har varit sommar, ja fick till och med solexem! Nästan glad för att ja fick de för att de va så varmt! <3

Sommaren är påväg, dock har de blivit jättemycke kallare nu i veckan. De suger! :O

Men iaf så höre jag att de kanske blir varmare till helgen. Något ja hoppas att de blir och håller sig så också!

Jag ska ta en titt i frysen om vi har nå glass nu kanske.

Men en promenad skulle också vara skönt.

Jag tror med på att de kommer bli glassen.

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20 21 22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards