Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg den 16 maj 2008

Av Jenny - 16 maj 2008 23:02

jag fick inget regn..

Dock var ja glad ändå. (:

Jag var på skolan, efter de gick jag med Janita en stund på stan, sen gick jag med Gurra och Amanda.

Vi såg Plupp (förlåt om jag inte vet namnet) ett antal gånger, jag ville förfölja för att tjecka in hans hår. Jag är fett med faschinerad (eller hur de stavas) över hur han alltid kan ha de så mycke uppåt. Jag ville lixom känna på de. Dock är mina vänner Zac Efron fan så dom är inte riktigt lika faschinerade som mig så förföljningen blev inte av.

Sen bar de av till Waldorf klockan halv 5 för att bli bjuden på middag och sedan bio.

Jag blev proppen mätt, tror jag aldrig blivit så mätt. Jag är mätt fortfarande. (vi åt glass till bion)

Föresten köpte jag ju en klänning idag. Riktigt höjdar sommar klänning. Helt inte jenny klänning, men fett med snygg varen ändå. Tiger på :p


Ni vet kjolen jag pratade om, jag hann bara klippa delarna, sen var jag helt jävla slut min sjuka tog kol på mig så jag nästan dog.

Idag (en vecka efter) tog jag bort tyget från fotöljen som de har legat på. Höhö, jag funderar starkt på att sy en västa nu istället.

Men jag tror jag avstår ikväll eftersom det gäller att springa en MIL (!!!) imorgon. Men ja menar, de blir ju trevligt..

Nä men ja hoppas faktiskt att de ska bli trevlo, det ända säkra är att jag ska gå med Jossan. (:


Jag undrar hur länge jag skulle kunna stå och dräggla utanför en ben and jerrys frysbox full med paket med ben and jerrys. Gjorde de idag på hemmakväll, åhgud!

Nästa köp av en ben and jerrys glass kommer att bli ONE cheesecake brownie!  (okej, om jag stavat fel beklagar jag, men rätta mig då så kan ja ända.)


Egentligen skulle jag sätta mig och skriva manus, men nej, jag kände inte för de just nu ikväll. Jag ska göra de imorgon då mina ben värker istället.

Gör er redo på klagningar.. O,o

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20 21 22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards