Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg den 11 maj 2008

Av Jenny - 11 maj 2008 12:00

heluu, jag är sjuk. >.< förkylning..

 Men ja vill bara inte ligga i sängen, de är för tråkigt men de är för jobbigt att göra annat, dock gör ja annat ändå.. O,o

Jag hade tänkt sy mig en cool kjool idag. :p

Måste tjecka om vi har nåågra lite passande tyger som ja kan sätta ihop någonting av nu. Ni behöver inte tro nu att ja ska göra någonting komplicerat. (jag har ändå inget mönster, ja kör på att hitta på någonting bra.)


Igår gick jag och mamis på stan,!! De va svinkul, eller vi köpte iaf ganska mycke och ja blev supergla (:

Ja måste ju därför berätta inköpen; en REGNJACKA (äntligen! :D) (de kommer kanske möjligtvis bild på den sen), gardiner som ja ska använda till annat (mönstret på tyget såg jag på janitas bok för första gången, ja blev nästan kär), presenter till min broris till hans student, 2 skor som de va "betala för 1 köp 2" på scorett, dock kanske inte så snygga men användbara, sen köpte mamma trosor åt sig. Mer än så vart de inte men ja blev jävligt nöjd! (:

Vi tittade på stövlar men de fanns inga mörkblåa som jag vill ha.. (jag hoppas på att hitta de någon annan stans)

På kvällen åt vi hos mormor, de va ganska nice fast ja kände mig inte bra så ja vilade hela kvällen.

Såg körslaget där också, de röstades på brolle faktiskt, och med bara 52% mot 48% vann team cans. Dock var detta väntat. :p


Idag har ja sett gossip också. Ja tycker de är bra, men ja nöter de faktiskt inte. Så tro nu inget annat. höhö

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20 21 22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards