Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg den 27 maj 2008

Av Jenny - 27 maj 2008 23:18

ikväll var jag med jocke, gurra och victor, även elina amändi och chippen kom med ett tag (på promenaden). :p

Först för jag och jocke till gurra och hoppade och studsade runt på studsmattan, sen for vi till amändi för att sedan hämta chippen och elina (som redan var där) och bege oss på en promme, vi var inte borta så super duper länge bara lite länge.

Efter de hängde jag gurra jocke och amändi utanför A och spelade fotboll, nä jag vet inte vad som tagit åt mig, men ja känner mig superpepp på allt som har med fotboll att göra! O,o

Efter de skulle A in och plugga -förargligt! >.< Då gick jag och övriga vänner till mig och spelade kort och fikade, vi fick besök av villetor då.

Han var med i games, de va fett med skojj och jag och jocke utklassade gurra och villetor!

ja säger bara yeeey! ;>


Nu är dom hemma, kanske sussar ja vet inte, men jag är i alla fall sjukt mycke ledig imorgon, vilket kommer bli fett med nice!

Förövrigt har jag och mamma suttit och kämpat med student skylten till min bror. Jag kom på att de skulle vara jordgubbar i bakgrunden istället för de tråkiga gröna, mamis var inte riktigt lika övertygad först, men jordgubbarna gjorde susen! Och jag hoppas att de blir den! ^)


nu ska jag se på andra sidan häcken! (för första gången)

Jag har en ny omröstning!

Av Jenny - 27 maj 2008 15:34

Jag kom just in från att ha suttit ute på våran altan nere, åhguuud vad varmt de var! Helt sjukt!

Jag satt och läste den engelska boken, de går bajsdåligt. >.<

Vi ska skicka in imorgon men vi får se hur de blir med de.. :O (vi ska ha läst den och skicka in en typ "analys" eller vad jag nu ska kalla de om den..)


Jag smörjde in mig med solkräm idag, eller nu när jag kom hem (hade kort dag slutade före 12 :>) och tog av mig strumpbyxorna och tröjan som ja hade under klänningen så ja hade alltså bara klänninge, de va feting nice! (:


Idag vill ejag hoppa studsmatta men nej, :O Ingen är hemma förutom Linnea som är sjukt och ska plugga. Jag blev less!

Ska hoppa ikväll, för jag tror att de kommer en gullig och hoppar med mig!


Föresten, tycker ni läsare att det skulle vara jobbigt om jag bytte till en blogspot istället? Jag tycker det värkar som att man kan göra så mycke mera, för denhära bloggen är så begränsad.

Läser du kan du ju svara vad du tycker. En trevlig grej skulle de vara.

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20 21 22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards