Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg den 9 maj 2008

Av Jenny - 9 maj 2008 16:23

jag hade kunnat ligga på sjukhuset med massor av brutna ben just nu.

Men turen var verkligen med mig idag.


Dagen började bra, jag var inte så supertrött som ja varit hela veckan annars, skolan gick egentligen skit, på matten gjorde jag inget, engelskan var de nationellt prov engelska, de gick åt pipan HELT! >.<

Efter engelskan gick jag jossan adam martin petter janita till jossan. Ett tag efter de mötte ja Maria och vi gick till stan, vi mötte victor som visst skulle gå på stan med Maria fast hon inte viste om de. :p


Hur som helst gick vi bara och traskade, jag köpte mig strumpbyxor (bara svarta vanliga tunna) och örhängen och en risifrutti, den satt vi och käkade på utanför kulturens hus.

mums ;>

Vi traskade vidare, Marris och Victor köpte grejer de också, men de kan dom berätta själva.

Sen iaf upptäckte vi att klockan var 12 över 3, vi ville hinna med 15 över bussen som kommer 16 över där vi skulle kliva på.

Jag som bestämt mig för att köpa solbrillorna gick och gjorde de, sen sprang vi ner där vid systembolaget och parkeringshuset,

ingen av oss hade en tanke på att de kanske kommer ut bilar från ett parkeringshus.

Så vi sprang, i full fart, jag först, sen gurra, sen victor jag närmar mig parkeringshuset och helt plötsligt så är de en bil som är påväg ut. ÅHGUD!

Men som tur är hinner bilen stanna och varken jag eller någon av mina kamrater kommer till skada.

Sen så springer vi och så står bussen redan på busshållsplatsen och vi springer ännu fortare och tur som vi har så är de grön gubbe så vi inte behöver stanna.

Sen så springer vi fortfarande mot bussen för ingen står där i öppningen men dörren är öppen, men nej. Då låssnar min väska så att ja tappar den :O

Så ja måste springa tillbaka hel långt och hämta den.

Men allt detta var ren tur!


Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20 21 22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards