Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg den 18 maj 2008

Av Jenny - 18 maj 2008 19:02

Vem hade kunnat gissa att min mamma hade 524 kapsyler i sitt sängbord?

Jag erkänner att det är jag som har stoppat dit dom.

Jag erkänner också att jag glömt bort dom.

Jag erkänner också att dom luktade förjälvigt.

mohaha!


HAHA, vi hittade just en jättegammal tidningsartikel och där är jag mina vänner och andra antnässkidåkare med, vi var ett helt gäng som åkte skidor och nu pratar jag inte om cirka 10 utan typ 30.

En hel bild. Svinsöt egentligen. ^)

bilden togs förövrigt 1998. :p

Av Jenny - 18 maj 2008 13:56

Det snöar just nu. De är helt jävla förjävligt.


Hur som helst så sitter jag och kämpar med manuset. De går bra, iaf lite bra. :)


Idag har jag även fått bekräftat av Mamma att jag får baka hur mycke jag vill! Fett med mycke nice! Jag har inte trott de bara för att ingen typ äter de ja bakar förutom mina käraste vänner.

Mamma städar idag och har hittat en massa journalen eller hur de stavas, fett med mycke recept de kommer finnas som ja kommer hitta som ja sen kommer baka och laga! Mums.

De hittades buffé tidningar också, de är bara dom ja tittat i än så länge och där har ja hittat ganska många redan. :O Ja kommer ha så många så ja inte kommer kunna välja x)

Föresten så kommer jag nog göra detta till en bak blogg också då ;>

Så de kommer att komma recept här också.


Så håll utkik mina vänner, jag måste bara skriva färdigt mitt manus och göra NK sen då jävlar blir det farliga tider.

tjing!

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20 21 22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards