Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg den 8 januari 2009

Av Jenny - 8 januari 2009 18:45

En pojkvän till mig har fått tag i mitt lösenord så att han kan komma in på min blogg och ändra "fula" grejer, tex bilder.

Ja hade lagt till en supersöt bild, men hur länge den fick vara på min blogg vet ja inte.

Fick höra idag att de var en hamburgare, men icke nu för ja såg att de var ju självaste ben and jerrys glass!

Liiite sugen man blir på den när man ser den! Så sjutk god :)


Annars så börjar alla mina vänner att komma in i nån period som dom BARA ska vara nyttiga, åhgud! Bara därför känner ja press på mig att också vara de, men hur ska man kunna vara nyttig när man har en pojkvän som äter hamburgare, pizza, godis, läsk hela tiden, varje dag?!

De är ju egentligen inte bra för nån..

Vi får se hur de går med mig om min nyttighet, troligtvis kanske väldigt dåligt.

På Lördag bär de av till gulligurra för att äta lite middag och ja ska göra nån spännande eller tråkig efterrätt :)

Vi blir nog ett helt gäng och de kommer blir skojjsi! :D

Skolans första dag var annars chill. V'ldigt skönt :)

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards