Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg den 20 januari 2009

Av Jenny - 20 januari 2009 18:17

heejj, ja hade fått hem Wildkids såg ja nu när ja kom hem. YEAH! :D

Har sett de nu också, så jävla gulligt.

Om ett tag så kommer Gurra hit, ja ska platta hennes hår och sen ska vi se gossip och one tree hill. :D känns som om de var länge sen ja såg henne! :O i lördags var de faktiskt..


Idag så började dagen jättebra, not, min väckarklocka dampar sönder och ställer om sig själv så att den inte ringer i tid, så pappa skrek utanför dörren och alex och jag var så gott som döda eftersom pojken verkligen inte kunde sluta prata och busa igår. Själv var ja trött som en gris men kunde inte sova för att ja hade min älskling hos mig. Men såklart somnade vi efter ett tag.

Iaf var planen nästan att stanna hemma imorse på grund av min dåliga hälsa, hoho nä men jag mår ju inte så bra nu, feber till och från, snorig, och ont i huvud och hals. Men vi tog oss upp med hjälp av migsjälv 13 över 7 och vi måste gå 15, dock hann vi ändå med bussen även fast vi gick 18 över.

Men sen trodde ja att ja inte skulle orka längre än till 10, men sen kändes det viktigt att stanna för vi skulle kanske till teatern för att kika på uniformer, men nej så blev de inte.

Istället fick jag åka på nå så spännande som en sminkös kurs! Snacka om spännande, och vi sminkades gamla, de var coolt. :D

Men nej, nu ska ja städa lite innan gurra kommer, mitt rum är ett bombnedslag. O.o tjing

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards