Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg den 21 januari 2009

Av Jenny - 21 januari 2009 11:02

Hallå, just nu sitter jag helt själv hemma hos min pojkvän.

Han gick nyss till skolan, väldigt försenad..

Själv så åkte jag till skolan vanlig tid, hur jobbigt som helst och sen visade de sig så att jag som går kursen hade inte alls behövt komma till skolan nu, inte alls idag. Kul att jag viste de. :O Hade ju haft sovmorgon till 1 annars. 

Men hur som helst så är jag fortfarande hängig med förkylning så därför gick jag hit till en sovande pojke och myste lite, ja ska snart bädda ner migsjälv och se om ja kan sova en stund. Och hoppas för all del att jag blir frisk.

Berättar senare om hur de var på kursen idag.

Ja tror de kommer bli fett me coolt. ;) tjing

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards