Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg den 18 januari 2009

Av Jenny - 18 januari 2009 20:54

du är allt jag har och allt jag ber om.


Ja hej, jag har just sett Livet är en Schlager, oj oj oj, ja diggar filmen starkt! :D och den gjorde mig glad efter Wildkids katastrofen. Ja ska nog snart gå och lägga mig och försöka bli frisk till imorgon. Jag har ju ändå bara en lektion imorgon så de är chill! :D

Annars så måste ja bara berätta att jag har godislöfte! De är inte speciellt svårt egentligen för ja köper ju typ aldrig godis, dock är de så att min pojke lilla (som kom men förslaget (han tycker ja börjar bli tjock))alltid köper godis, ja menar verkligen alltid så för han är de ju super eftersom pizza och hamburgare inte är sådär bästa maten att nånting är lite på bra väg eller va man nu ska säga. x) Ja börjar typ svamla, okej. Godnatt

Av Jenny - 18 januari 2009 15:43

Hej, idag har ja inte änns tagit av mig pyjamasen, ja mår inte speciellt bra och de kan man väll säga att det är anledningen.

Jag har äntligen sett filmen som ja var tvungen att se och ja tyckte att den var rätt bra ändå. Äta har ja knappt heller kunnat göra, känner inte precis nån hunger heller.

Igår kväll blev de så att jag Linnea Gurra och Victor såg p3 guldgalan, den var nästan bara konstig och vi missade hela första halvtimmen, kanske håkan. Trååååk! >.< Sen såg vi Ondskan, fyfan va bra film. Och för mig som såg den för första gången SHIET alltså!

NEJJJJJ jävlaskit också :O Ja missade Wildkids starten! :'( Måste se om de går att få tag i på annat sätt :(

Men nu ska ni få se en bild som togs i veckan.


Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards