Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg den 17 januari 2009

Av Jenny - 17 januari 2009 15:39

just nu sitter ja här och knaprar på en gurkbit, efter min skidåkning och yoga behövdes de verkligen. Vi har nästan slut frukt så därför tog ja en gurka istället, men längtar tills mamma kommer hem för då har hon handlat bananer :D

Annars har ja just skrivit klart samhällsen, oh yeah på mig alltså, även fast jag tror att de mesta är fel så känner jag mig sjukt nöjd!

Ja redigerar bilder nu också samtidigt, så ja ska nog tillbaka till de men innan häfta ihop samhälls.

tjing

Av Jenny - 17 januari 2009 11:55

tjao, igår blev en lugn kväll hos flickan Amandis, med Gurra henne och hennes familj, vi såg Let's dance, de är ju faktiskt kul att titta på tycker jag, dock har jag gett upp körslaget eftersom bara de bra körerna åker ut?! ja vad är de för fel egentligen?

Idag har jag bara hunnit äta frukost och sen sätta mig här för att ännu en gång VERKLIGEN försöka med samhälls som mamma (tack super mycke) hjälpte mig med igår, även fast hon också fattade noll. Nu har jag iaf hittat något att skriva om oh änven skrivit lite mer än 2 handskrivna A4 sidor.

Ja ska nog skriva de på dator senare idag.

För nu ska ja antingen äta lite lurre eller åka skidor! :D

Idag blir det utan mamma för hon ska på långberget och åka eller nej, så heter de nog inte. Ja minns inte just nu vad det heter med de gör inget. Ni behöver ju inte veta vad min mamma ska göra. x)

Efter skidorna ska ja iaf köra våran tvskiva yoga -igen. höhö

Ja ja minns ju inte riktigt hur den var.

Mamma kokar tomtegröt nu och ja dunkar musik här i datarummet, är nästan lite småsugen på gröten.

Ja ska gå och kika om den snart är klar så ja kan äta till lurre ;)

Annars är ja sjukt pepp på Umeå tejer! :D

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards