Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg den 26 januari 2009

Av Jenny - 26 januari 2009 21:08

Halloj, kom ganska nyss hem. Har varit borta i mer än 12 timmar. och slutade ju skolan klockan 12..

Men min dag är sjukt lyckad! :D

Först skola +matteprov, nej ja var inte speciellt taggad för de, men hoppas att det gick bra. Sen så fortsatte dagen med en tripp till stan för att kika på kort åt janita. Vi kom på en bra present ;> haha

Kortet blev sött och bondigt, sen gick jag tillbaka sminkade mig lite inför kvällen (haha ja på skolan, så är de för mig som är lantbo) sen kom klassen från Engelskan och jag fick några att vara med, Jossan och jag skrev kortet och sen sprang hon till idrotten. Jag var med min pojke och gjorde lite måste saker typ, och fikade chokladbollar. + att vi bröt vårat godislöfte bara för att jag glömde?! HALLÅ påminn mig istället för att luras ;)

Iaf så blev de så att efteråt gick jag till Josefine och senare kom Janita, vi såg lite tv och de gjorde sig klara för självaste baan thai. :D

När vi kom dit var vi massvis och åt gott.

GRATTIS JANIITA! :D

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards