Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg den 1 juni 2009

Av Jenny - 1 juni 2009 11:29

Idag är det varmt när solen kikar fram, men när den gå i moln vilket den gör ofta blir de så kallt och blåsigt. Jag springer ut och in för att hinna vara ute när solen är framme men måste gå in sen för att de blir förkallt.

Ååhh, så jobbigt. Jag tycker de ska vara sol hela tiden, jag ville ju sola idag. Allis håller mig sällskap nu, ligger i mitt knä. mysigt :') men de luktar inte gott för hon har just ätit och nu slickar hon sig och munnen hennes luktar ju inte precis sådär gott.. x)

Nu blev de sol!! Skit, allis du borde flytta på sig så jag kan springa ut... Men icke, de blev moln igen.

Jag försöker att träna till samhällsprovet men de går åt skogen, de bli ju moln hela tiden och jag orkar inte ta in böckerna så dom ligger ute i just nu solskenet! :)


Igår körde jag hem från Mormor och Morfar, de gick finemangen. Genom stan och sen e4an. Mamma tyckte att allt gick jätte bra och jag körde bara eco! yeeyy! :D

Måste ringa henne och fråga om hon ringt körskolan som jag ringde, varför vet jag inte?! :O Jag är lite lost.

Allis kurrar och sussar i mitt knä, hon är så mysig ibland. den sällskapssjuka kissen som hon blivit nu mer när hon börjar bli uppmot 40 år i katt år. ;>


Men oj!! Det är ju första juni idag, shiet alltså tiden går för fort. Men de ska bli så skönt med sommarlov, dock jobbar jag ju ett tag framöver. Vi får se om de blir längre än 2 veckor. Annars tar jag tillvara på mitt sista riktiga sommarlov.

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards