Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg den 4 juni 2009

Av Jenny - 4 juni 2009 07:54

hallå, sitter p skolan och väntar in de andra just nu!

Vi ska till Kalsvik och filma nutid så det är enkelt för mig som är mask och kostym! :) skönt! så jag kan plugga samhälls.. De kommer säkert att gå åt skogen bara för att jag känner att jag kan de. >.<


Hur som helst fick vi feting fikat hos Elina i hennes nya lägenhet igår. Skitmysigt!!! Sktigott!! :D

Jag blev bara så sugen själv på att flytta, vilken frihet men ändå hade jag saknat mamii.. haha x)

Matsäck idag också, de blev bara fil & flingor, melon och banan. Gott ändå,oppas jag håller mig mätt så jag inte börjar tjura, det är jobbigt.. :)

Nu kom de andra, ska kila! TJIG 

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards