Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg den 2 juni 2009

Av Jenny - 2 juni 2009 22:09

Hej idag igen, jag saknar min kamera och vill ha hem den nu. :(

Hoppas den kommer snart.

Såg också den nya Nex moon trailern, åh så bra jag bara ryste! :D Jag längtar tills den är klar!

Men jag funderar faktiskt på att skapa en fotoblogg, alltså eftersom bilderna är cp här på sidan och man bara får ha 100 så tänkte jag att jag kanske skapar en på en annan sida och lixom har två, en jag skriver några rader på och en annan jag visar bilder på. För de är alltid kul att höra vad andra tycker om ens bilder :)

Jag kanske ska göra en redan snart innan den änns har kommit och lägga upp gamla godingar och sånna som aldrig kommit upp på internet pga denna konstiga regel om 100 bilder.

Vad tycker ni andra? Skulle bli skitglad om ni skrev om ni tycker de är en bra ide!

Av Jenny - 2 juni 2009 20:05

Hohoo, var för första gången på körskolan, på teorilektion! Yes, jag har iaf börjat lite smått :D

Känns skitbra!! Har fått böcker och allt så ny kan jag börja läsa redan ikväll, fast nej det blir nog första twilight boken för jag har inte läst edward delen!! Den var ju inte med i boken som jag läste när jag läste den..

Men efter de blir de stenhårt teori för hela slanten! ;>


Nu ska jag skriva Samhälls. de är bara så kul juh!!!! :O


Föresten så om man tittar bakåt precis ett år är de precis ett år jag fick min första glass av min älskling. :D Jag var trög och verkligen ouppmärksam, men han var gullig och kär eller något? ahha x)

Jag kommer sååååå väl ihog den sagen, som om de var igår typ! Ändå så visste jag inte att jag också var kär i honom, jag vågade inte helt enkelt. Jag trodde de var nå fejkat. Dumt nog att inte ta något på allvar..

Men allt har ju gått vägen och de är ju tur! :D

massor med pussar på diiigg :D <3<3

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards