Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg den 5 juni 2009

Av Jenny - 5 juni 2009 15:24

Tjabba, sitter hos en duschande pojkvän. Höll nyss på somna jag blev bara tvärtrött. konstigt?

Hur som helst sov han över hos mig igår till idag igårkväll såg vi "parfymen" hos mig med Linnea Gurra och Victor, den var bra tills slutet som spårade helt?! Vi tänkte se "vi hade i alla fall tur med värdet igen" men de blev nått slags missförstånd men ica hann också stängaganska jobbig..


Spelade ju in film igår också, med poliser, radio och massa statister på palts! :D Jag fick agera scripta, och de gick bra ibland iaf. Men coolt var det med poliserna ochallt faktskt!


Var iaf till nya alikskiosken igår, nej jag gillar då absolut de gamla bättre och skönt att de är ica som är nära mig! :)

FöRESTEN MVG på samhällsprovet!!!! snacka om nöjd tjej!! :DOm jag har fått MVG på en annan grej får jag de i slutbetyg, försökte att få de då men jag fattade inte riktigt uppgiften så jag vet inte vad jag har fått på den för kejll bell är seg på att rätta! men jag hoppas att jag har lyckats!

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards