Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg den 29 juni 2009

Av Jenny - 29 juni 2009 14:00

Tjabba, jag är ledig nu, nu har våra konfirmander konfirmerats. De har varit skitkul och ibland skulle jag vela jobba mera. :)

Men just nu är de skönt med sommarlov, jag har varit med alex igår och idag, vi har gjort massor. 

Igår började med frukost sen gjorde vi lite matsäck och cyklade till gokartbanan, tävling var de som gällde där, de är alltid spännande! När vi blev less och de blev lunch för flaggvakterna så begav vi oss på cykeln vidare till Lulviken, hur mysigt som helst, solade och badade gjorde jag också. Svinkönt i vattnet verkligen inte alls kallti vattnet Alex var förstårr badkruka ;)

När vi sen bestämde att vi skulle börja åka tillbaka så satte vi oss på cykeln till gokartbanan igen, råkade ta världens omväg haha hemskt ;p Vi kom fram och åt hamburgare tittade lite till och for mot stan sen.

De gick fort så då cyklade vi till minigolfen och speade ch ni kan ju bara gissa vem om vann ;) JAG! :D med hela 10 poäng. Härligt.


Efter de var vi jättehungriga så vi for och åt på kinaresturang, jag tog nå nudlar och alex pizza. mums, proppamätta åkte vi därifrån hemåt.

Jag upptäckte att jag bränt mig men idag är det så gott som över! :)

Vi cyklade mera på kvällen och spelade lite basket med jocke och fia som sen for så vi spelade själva. 

När vi kom hem efter de så somnade jag ganska fort utan att ha borstat tänderna IGEN, Alex väkte mig (utan mening) och jag gick och bortade tänderna. 

Idag vknade jag kring 9 gick upp och gjorde frulle åt oss och efter de har vi duschat suttit ute på grän och sand, matat anka och picknickat! :p

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards