Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg den 7 juni 2009

Av Jenny - 7 juni 2009 19:14

Ny omröstning! Äntligen tänker nog endel, men jag hoppas att man förstår hur jag menar med den! Annars får man fråga!

Av Jenny - 7 juni 2009 18:57

De senaste, Lördagen spenderades i bil påväg till haparanda och Finland med Jokki (körde), linnea, gurra och Elina plus en till bil med andra tjejer i.

Vi gick först på ikea, de är alltis hyfsat kul, men alltis lte jobbigt fast vi skummade med igenom allt så de kan inte tagit så jättelänge, jag köpte ett rött lakan!

Sen skopunkten, några köpte skor, riktigt fina också men jag förblev gammeldags med mina gamla söndriga... >.<

Efter de blev de äta på Max, shiet va gott de var! Som jag har längtat. När vi var mätta for vi över gränsen till "på gränsen" gick på lite olika affärer och inhandlade skitsnygga örhängen och någon cool grej som var blommig. Hoppas att jag komer att anvnda den, men jag tror de kanske. ;)

Sen blev de alko (även om de är i själva gallerian också) och de kändes så coolt att kunna köpa själv! Efter de var vi påvägen hemmåt.


Kvällen körde jag och hämtade pojke min och sen mötte vi gurra och victor, spelade lite boll, spelade kort och monopol (jag vann så långt som v hann spela!! :D  ) och såg sen "vi hade i alla fall tur med vädret igen" .


Idag har jag fått med Alex ut och springa, göra styrke hemma och ni förstår inte hur lycklig jag är och jag vet inte själv hur det gick till att han gick med på de. Men alltså jag tyckte de köndes så skönt att kunna göra det tillsammans! :)

Sen dess har vi duschat, ätit, varit en sväng till amanda (och jag fick prova hennes nya spel, de blir en drog!), farit till Ale och hälsat på hans syster och hennes barn, skönt att de äntligen var framåt på typ en gång lixom, efter de blev de lite "jeny kom hit" ofta.. :p Men de tycker jag bara är bra! :)

Föresten så frågade Alex systersdotter oss idag "har ni barn?" och de var u så gullt, hihi och båda ba "nee, vi har inte barn." :p

Nu har vi kommit hem och jag måste på toa. tjing

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards