Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg den 12 september 2009

Av Jenny - 12 september 2009 15:29

Alltså såg just trailern till new moon igen, jag ryser genom hela kroppen vilken jag än ser! De kommer att bli så bra och jag längtar så sjukt mycke!!!

Hoppas verkligen på att de blir premiären för mig på den!! :D

Har ni inte sett den så gå in på youtube och sök på new moon trailer och se!!! De är helt galet vad den är bra!

Av Jenny - 12 september 2009 14:38

Tjena, dagen började med ett spinningpass klockan 10, skönt vare och vilken svettis man blev, dock inte lika mycke som gurras "granne" han svettades så att de var en hel pöl under cykeln. Äckligt!

Jag tänkte nyss baka något med äpplen i, dock värker hela mitt huvud och jag känner mig inte riktigt kry. Skitjobbigt. Amanda hann smitta ner mig, jag var inte såhär igår, bara lite lite snorig... :(

Jag ska iaf laga mat, har typ blivit tvingad. Jobbigt värre. Tacopaj blire!

Jag tror jag ska börja göra i ordning för de nu snart så att jag gör lite i taget och sen slänger ihop allt för att he in i ugnen och äta. :p

Ikväll blire att frisyra jokki (boll på huvet) och skjutsa mamma till Maggan, (undra om jag ska hämta också?) sen hoppas jag också på att få hämta min pojke, jag vill ha honom här nu men han ska och bada med några av hans kompisar i boden. Fuskigt, de är ju så roligt att bada!! De ska jag iaf göra snart nån gång!!

På Måndag börjar inspelning av Neutrala, jag är inte så jättepepp just nu. Känns lite dåligt men jag hoppas att de blir roligt. De är ju en kort period och dessutom sista (vilket är både skönt och tråkigt) så de gäller väll att ta vara på tiden och vara allert. Hoppas bara att jag inte blir nå sjukare, då vill jag bara ligga i sängen. Den ska bäddas rent idag! yess! :D

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards