Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg den 17 september 2009

Av Jenny - 17 september 2009 23:32

Tjabba, imorgon börjar vi spela in 12.30 till 17.30 De är alltid kämpigt när de blir sent eller sent och sent men nära middagstid och förbi för att ingen middags mat kommer i magen..

Men alltså jag kan inte annat än tänka på vilket team vi är klassen! Vi lastar grejerna på nolltid, bär in och allt går lixom på rälls. Så fort och bra så jag vet inte. Man kommer till ett nytt ställe, ser sig omkring och ba jaha, och så sätter man igång att jobba, hjälpa och försöka göra sitt bästa.

De är som bara så roligt vissa dagar känner jag, fick vara skripta idag för skriptan hoppade av 2 min innan vi skulle ses ? Jobbigt, men ändå tur för annars hade jag inte gjort något. Och de är alltid ännu surare!!

De gick bra idag och vi var en halv timme klara innan ungefär om man ränkar med utlastningen på skolan. :) Bra jobbat.

Jag har också fått fota till omslaget på filmen, jag undrar om jag kommer få några tack för de jag gör extra. De är bara så jobbigt att de ska komma "gör de" istället kan man ju faktiskt fråga snällt eftersom jag alltid är snäll och får dåligt samvete om jag säger nej (vilket jag gjorde idag) men kunde inte stå ut med den där känslan att jag ändå inte hade behövts om jag inte gjort de jobbet.

Snart ska jag dra mig mot sängen för jag börjar bli tröttis, men jag längtar så utomlands alltså! Shiet! Sen tycker jag att om något ställe är öppet nästa fredag borde vi gå ut då tjejer! :D

Vad säger ni? Jag är iaf sugen!! :D

Av Jenny - 17 september 2009 12:32

Tjao, för ett tag sen for min pojkevän till skolan. Vi börjar 3 idag med inspelning så jag bestämde mig för att istället äta lunch hemma och fara senare. Idag ska vi vara på Winerhörnan och spela in, ett fik i Luleå och de kommer att bli spännande för jag har aldrig varit in dit! :)

Imorgon ska vi på ett äldreboende! :p

Vad jag ska hitta på till lunch vet jag inte, men ska äta sen lunch idag eftersom vi ska spela in till 20.00 ikväll och man vet aldrig om man får någon mat eller inte. Ganska tragisk eftersom jag är en sån som blir riktigt tjurig när jag inte får nog med mat..

Håller nu också på med att tänka ut vad jag ska stoppa in för låtar på mobilen, de är ett helt drama bara för att få in låtar eftersom min mobil är byten.. :p och den fungerar inte riktigt som den ska ibland.. De är skitkul! :O

Imorgonkväll kommer jag ha massa flickor här hos mig som myser framför tv:n med idol och sen mys kvällsfika! :D Äntligen blir de av och de kommer att bli så gott hoppas jag på! ;)

Kom ihog tjejer, senast 20.00 här så att vi hinner se hela idol! :p


För ett år sen var jag i stockholm, jag och cia hade just kommit dit nästan och väntade tålmodigt efter att äntligen få se coldplay!!!! :D För första gången den gången, i år var andra gången för oss båda. underbart bra dom är! <3

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards