Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg den 18 september 2009

Av Jenny - 18 september 2009 08:53

Åh, jag är så sugen på att gå på stan och köpa fina grejer! SÅ SUGEN!!

Något jag vill köpa och velat köpa i typ 1 år är dessa mörkblåa converse, jag gick och väntade på att de skulle komma in med låg sula, men jag vet inte om jag vill ha de mer. Hittade nämligen de i Stockholm men jag vet inte hur jag vill ha de riktigt. Ska nog iaf gå och pröva vanliga och kanske slinker de ner i en påse med mig hem!!! :D HIHI

Annars hittade jag nå söta stickade bengrejer på åhlens, en stekpanna och ännu mer. Jag vet inte hur detta kommer att sluta, pank eller? Aja, jag tror iaf jag ska in innan inspelningen och försöka få med mig Alex eller någon som också har sovmorgon (jokki hinner inte. skitan!) annars går jag själv! ;p

Någon som också är shopping sugen? (:

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards