Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg den 21 september 2009

Av Jenny - 21 september 2009 22:16

Tjenis, igår efter träningen hämtade jag och Gurra upp Alex som somnade i bilen (redan!!), vi kom hem och jag packade upp mina träningskläder och handduk. Under den tiden hade killen nästan hunnit somna.

Jag väckte väll till honom lite, och hittade ett recept på mitt sängbord -äppelkaka.. hmm jag och mamma börjar baka och Alex ligger kvar i sängen "bara 5 minuter" lät de. ;)

Icke de. Han sov som en stock och minns inget från igårkväll. Jag ville att han skulle se Män som hatar kvinnor med mig och äta äppelpajen och min hemmagjorda glass som jag gjort men inget livstecken syntes även om jag skakade som en tok..

Slutade med att han sov hela kvällen och natten och morgonen. Suris säger jag bara! ;) Han hade till och med sovit i mer än 12 timmar, omkring 13 tror jag det blev till slut.. Jag har verkligen valt motsattsen till  migsjälv vad gäller morgonpigghet och att vara sur på morgonen. De är något jag oftast inte är, bara om min frukost är uppäten! x)

Hur som helst var filmen bra som jag såg med pappa som tur var, annars hade jag aldrig vågat se hela. skraj som jag är!

Idag har jag redigerat på skolan och sen hem till Alex för att pussas mellan varven som jag skrev någon projektplan som jag inte riktigt visste vad jag skulle skriva.. Middag fick jag där och hemmåt med 20.10 bussen.

nu sängen !

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards