Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg den 29 september 2009

Av Jenny - 29 september 2009 22:14

Tjabba! Jag har just fått veta att jag kommer att ha jobb i början av sommaren! Hur kul är inte de?! :D yeah!

Börjar en första träff på Söndag = krock med filminspelning... Ska höra om jag behövs och kan skippa! Skulle gärna vara med men jag tjänar hellre lite pengar. :)

Har sett de nya avsnitten med Amanda och Gurra idag, de är alltid lika kul! :D

Var på stan med amanda ett tag efter skolan och köpte mig 3 nya fina trollor, känns faktiskt kul.

Jag ska även till Umeå! Nästa vecka! :D På en filmnings grej, jag vet inte vad man ska kalla de, får något slags tema på vad man ska göra en film om och så har man på sig att filma en dag och sen klippa en dag (?) tror jag. De ska bli skojj! :)


Våran dator har krachat hemma så pappa har tagit hem en bärbar lånedator? eller något, så den funkar ju lite granna. Han är nu i uppsala, fick veta när de skulle fara vart de skulle, ganska spännande!!

Tidig morgon imorgon så de blir upp tidigt för mig.

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards