Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg den 9 september 2009

Av Jenny - 9 september 2009 19:51

Tjena, äntligen har jag lagt upp lite bilder från tranås och stockholm. De är inte många men det är något! :)

Kika in på andra bloggen för att kolla! Dom är fina, så kommentera! ;p

Idag har det varit filmfestival i luleå, jag har varit på den rätt mycke idag lixom, fick ont i huvet så jag for hem vid 3 och la mig i sängen när jag kom hem. Simon ropar att de är mat och jag går upp precis då kommer de någon till oss, jag tror de är någon kompis till Simon men nej, en kille me dator.

Nyvaken som jag är (måste se extremt konstig ut?) tittar konstigt på honom, han ba: heej... Är mamma eller pappa hemma? Jag: nae..

Då går han.. x)

haha alltså, ja jag vet inte vad han ville men de var konstigt.

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards