Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg den 1 maj 2010

Av Jenny - 1 maj 2010 16:24

Valborg blev helt bra ändå, trotts att jag var döds trött när jag kom hem från skolan och upptäckte att jag knappt tagit det lungt/haft ledigt på ungefär 2 veckor utan stopp. 

Däckade en stund i sängen med Allis, sen gjorde jag mig någolunda okej och for till kusinerna för middag.

Var där någon timme och hade det lungt och skönt, sen vidare till Amanda P för lite festande, dock var jag inte på topp. Sen spårade det lite med några så det blev lite depp. Men vi gick då mot udden och där var det ännu mindre skojj, men promenaden var jätte skön. Sen tillbaka mot Amanda, följde henne hela vägen hem och mötte upp Alex på vägen.

Då drog vi hem, skönt att få lägga sig! :)


Inatt har jag sovit skit dåligt. Vaknat långt innan klockan ringde och den ringde 8, halv 9 klev vi upp och duschade av mig, åt frulle och gick till lillan.

Där har det varit full rulle för mig och Alex som var där heöa dagen, de andra kom och gick.. 

Jag hjälpte de från Filmgården att spänna upp duken. Så jäkla fin den var och så fint det blev och med den projektorn som är så bra. Så roligt!!! :D

Taggad för festivalen? Ja! 

Dock har vi mycket kvar att göra..

Hoppas att just DU kommer på vår filmfestival. Det kommer att äga så jäkla hårt!!! :D

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards