Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg den 19 maj 2010

Av Jenny - 19 maj 2010 08:36

Hej, sitter just nu i skolan och väntar på att klassen ska börja komma. Bussen är ju lite tidig!! Tänkte att jag kunde skriva här ett snabbt inlägg.


Igår eftermiddag gjorde jag och mamma en supersallad till middag och det var SÅÅ gott!! Alltså verkligen typ den godaste salladen jag någonsin ätit!

Efter det kom Gurra till mig och vi kollade Gossip och one tree hill. Och fy! Alltså vad hände lixom?!?!! Det var som bra och sen bara Shoff så var det som borta..


Nej nu ska jag gå ner och sätta mig ute i solen, har på mig min svarta byxdress idag, för solen var inte riktigt framme helt, har dock med mig shorts och linne. Men ACK så skön denna är. En favorit!

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards