Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg den 4 maj 2010

Av Jenny - 4 maj 2010 23:07

Och nu har även jag hittat mig min student klänning! :)

Äntligen, ingen mer oro för det.

Den var så söt :)


Annars då, jo jag hinner knappt hem förrän jag lägger mig och sover, vi har nämligen filmfestivalen och fullt upp hela dagarna, men ack så roligt! :)

Det är så kul att få höra vad folk tycker om ens film och allt, jag blir så glad. Hehe kanske för att de tycker att den är bra, men vadådå?

Jag var med i kuriren idag också, sen hela klassen också. KUL! :D Vi blir så himla uppmärksammade, för sen vart jag också intervjuad av Sveriges radio och var ju också med i tv dessutom var erik med i tv igår! 

Men fortsätter att peppa för imorgon genom att gå i säng och sova gött! ;) hehe


Jag hoppas att mina vänner kommer på någon kvällsvisning, det skulle verkligen vara roligt! För annars missar ni något. ALLA borde komma, jag menar vad förlorar man på det? 2 timmar av en kväll, ingenting ju!

Gratis är gott! :)


Så kom igen nu, det är bara att komma klockan 19 (insläpp 18.30)  till Lillan, varje kväll denna vecka till och med Fredag (alltså fredag också men ej lördag). 

   Komigeenn! ;)

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards