Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg den 23 maj 2010

Av Jenny - 23 maj 2010 12:03

I kväll smäller det. I kväll åker jag och 5 andra underbara flickor till Alanya och ska spendera en hel vecka! Så himla skönt och kul och jag är helt jäkla taggad för detta nu. Helt sjukt!! :D

Just nu är jag med min Alexpojke som jag dock kommer sakna som en apa! Men det ska ja inte bekymra mig om för det blir bara jobbigt! Vi har fint väder idag och har spelat olika spel. Vi sa nog snart spel kricket igen, jag råkade skjuta i pinnen och förlora. Skit! ;p


Vi har just ätit lunch och ska ut nu igen. Önska mig lycka till för denna gång ska jag vinna! ;) 

Hoppas ni får en bra vecka här hemma i kylan som ska driva över Norrbotten (det har ju redan börjat!!), jag tänker iaf ha en skitbra vecka och ta vara på varenda liten sekund! :D

Kram på er :)

  

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards