Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg den 6 maj 2010

Av Jenny - 6 maj 2010 23:13

Jaha, imorgon sista dagen på vår filmfestival veckan! kommer att bli tomt men ack så skönt! :D 

Medans andra sitter och kollar filmer så passar vi på att leka lite galenpanna som är vår nya hobby, hela klassens lixom. det är bara SÅ JÄKLA KUL!! :D 

För som ni kanske inte eller kanske förstår sitter inte vi och kollar alla filmer med publiken, då hade vi alla nog legat och snarkat högt för att vi kan dem utantill.. Hehe


Iaf 1 år och 10 månader för pojken och jag, vi "firade" detta igår med middag på pastabacken av en slump nästan, sen hände det roliga grejer med cykeln vi hade med oss ;) Ingen förstår riktigt hur kul detta var men hela vägen från pastabacken till Lillan skrattade jag så maga krampade och folk glodde och jag KUNDE INTE SLUTA!! hahahaah ;) 

Det var jättegod mat och vi blev nöjda och belåtna! 


Men seriöst, sista dagen. Nu får ni fan ta och dyka upp nån gång juuuh!!! Dock är det verkligen roligt att så många kommer!! :D Det känns så lyckat och allt tjorv glömmer jag bort så lätt, vilket är skönt! :P


Men sista chansen imorgon för DIG att se på våra filmer, SISTA CHANSEN. Det är Gratis och hur gott låter inte det!! :)

Hela dagen imorgon körs det filmer, från klockan 10-12 12-14 14-16 sedan kvällsvisning 19-21.

Jag REKOMENDERAR verkligen alla Lulebor att komma på detta, ni blir INTE besvikna!! :D

  

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards