Peace, Love and Ice Cream

Alla inlägg den 20 maj 2010

Av Jenny - 20 maj 2010 23:25

Idag åt vi något gott igen. Sallad igen! ;) hehe fast denna gång med korv, medwucht!

Jag kom även ihåg att ta kort! :)

   Sockerärtor, rädisor, majs, tomat, gurka, paprika, sallad.


   Korv, fetaost, ägg, köttbitar-rester, dressing och herbomare krydda. 

Vi hade alltså kyckling till förra gången! :)

Av Jenny - 20 maj 2010 23:15

Igårkväll myste jag och Alex i värmen på ett ställe vi hittade som var helt perfekt! 

   Utsikt över hela stan!

     HEJ!!   Puss på dig! :)


     Vi kastade stenar i vattnet. Det är ju vackert tycker jag!


   Hade med oss äppelskivor som vi åt och bullar. Mums! Helt perfekt! :D   Vackert. Alex fotografen! :)


   Jag skrev en flaskpostbrev!! 


   Den stoppade vi i flaskan!


   Och kastade i vattnet och nu väntar vi på att någon ska hitta den! ;) haha

En Helt underbar kväll med min kära pojke helt enkelt! Helt perfekt och svinvarmt dessutom!

Tidigare på dagen spelade vi basket vilket också var riktigt skojj!  

Av Jenny - 20 maj 2010 23:13

   Väska från röda korset 10:-   Skor från röda korset 40:-


Sjukt nice!! :D

Presentation


En Norrbottenstjej som älskar djur, människor, baka, pyssla -ute som inne. Har hund och älskar hundlivet

Omröstning

Är du laktosintolerant?
 Ja
 Nej
 Vet inte, vad är de?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards